Det første du sælger er muligheden for et salg

Mødebookning er en af de vigtigste dele af en salgsproces. Men den får som regel ikke det fokus, mødebookingen har fortjent. En af vores grundregler er, at jo flere kroge du kaster i vandet, jo flere fisk kan du fange. Din mødebooker kaster krogene i vandet! Nu er det op til dine sælgere at hive fangsten i land.

Sælgerens møde booker ikke sig selv

Der bliver ofte sat fokus på det klassiske salgsmøde, når sælgere snakker B2B salg. Her er det vigtigt at huske, at møderne ikke booker sig selv. Hvert salgsmøde med en ny kunde er kulminationen af, at en mødebooker eller sælger har solgt sin virksomheds idé og produkt godt nok ind over telefonen til at skabe interesse.

Hvor fræk tør du være? For jo, der er masser af psykologi i mødebooking

Uanset om vi taler om salgstræning eller mødebooking, farver det første minut af din telefonsamtale det indtryk, du har, af personen i den anden ende. Derfor træner vi dine medarbejdere i at skabe det bedst mulige førstehåndsindtryk - også over telefonen.

Mødebooking: Skab interesse og høst frugten

Hos Aktiv Fokus træner vi dig i en række værktøjer, du kan bruge til at skabe interesse hos dine potentielle kunder. Og når interessen er skabt, skal vi have den omsat til en konkret mødeaftale. 

Gi’ os et kald! Så hjælper vi dig hele vejen frem mod et muligt salg.