Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Væk med barrierne og på med handskerne
  • Skab åbningen og gør dem nysgerrige
  • Persontyperne  – er der nogen ting vi kan lytte os frem til?
  • Målet med opkaldet
  • Værktøjerne til opbygningen af samtalen
  • Viden om hvad der virker og hvad der ikke gør
  • Hvordan fastholder vi motivation og fokus
  • Et 360 graders view på din salgskommunikation
  • Du lærer om salgspsykologiens forunderlige verden
  • Hjernens påvirkning og hvordan den styrer os
  • Du kender salgets 6 faser
  • Værktæjer til forberedelsen – hvad skal du vide inden et salg?
  • Kendskab til psykologien i salg, så du ved hvor du skal sætte ind
  • Købsmotiver – hvad er det der får os til at købe?
  • Du kan hjælpe kunden igennem beslutningsprocessen
  • Teori og praksis omkring hele forhandlingssituationen
  • Du ved hvordan du kan anvende persontyperne i forhandling
  • Du får værktøjerne til at forberede dig til en forhandling
  • Kan gennemtænke en forhandlingsstrategi og har flere taktikker 
  • Du kender og kan spotte de forskellige faser i forhandlingen 
  • Bevidsthed omkring hele din kommunikation
  • Du har modtaget ærlig og kærlig feedback så du kender styrker og udviklingspotentialet
  • En færdig model til at lave din næste præsentation 
  • Viden omkring hjernens påvirkning og paradigmer
  • Du ved hvad du skal gå hjem og øve
  • En aftale om opfølgning og mulighed for løbende sparring efter dagen
  • Du kan vurderer og analyserer en konflikt
  • Viden omrking hvad der optrapper og nedtrapper en konflikt
  • Værktøjer til at håndterer konflikter positivt 
  • Spørgeteknik til at afdæmpe en konflikt
  • Evnen tl at fokuserer på løsningen i sted for konfliktpunktet 
  • Du kan sige fra, for du frygter ikke konflikter mere
  • Du lærer teorien bag adfærdspsykologien 
  • Du kender bevæggrunde og karakteristika for de fire adfærdstyper
  • Slut med akavet stilhed, du ved altid hvordan du kan spørge dig frem
  • Efter afslutning vil du have en større forståelse for, hvad du kan gøre rent kommunikativt for at ramme andre bedre
  • Du ved nu hvorfor andre reagerer som de gør