Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Salg i dag er noget andet end det var for 10 år siden. Social selling og det at dele content for at tiltrække kunderne, er discipliner vi er nødt til at tage til os som sælgere. Det betyder dog ikke, at vi kan læne os tilbage og vente på kunderne kommer.

Planen med at ringe til kunderne må aldrig være, at du skal være den trælse sælger, der plaprer løs i 2 minuter, uden at vide om de overhovedet har lyst til at lytte. Det har intet med god mødebooking eller kontaktskabelse at gøre.

Du skal finde din stil og din måde at gøre det på. Du skal have redskaberne til at kontakte dine potentielle kunder på, og dem har jeg. Helt konkrete og afprøvede måder at arbejde med salg på, så vi sikrer en god oplevelse for dig og for din kommende kunde.

 

Det der kan gøre det svært, er de barrierer vores egen hjerne skaber med diverse blokeringer og begrænsende overbevisninger. Når først de er væk, så er der plads til at arbejde med salgspsykologien, og så bliver vi faktisk i stand til at føre en god samtale, med fokus på den gode oplevelse for lytteren i den anden ende, og så er det at resultaterne begynder at komme.

Dit udbytte efter workshoppen

  • Væk med barrierne og på med handskerne
  • Skab åbningen og gør dem nysgerrige
  • Persontyperne  – er der nogen ting vi kan lytte os frem til?
  • Målet med opkaldet
  • Værktøjerne til opbygningen af samtalen
  • Viden om hvad der virker og hvad der ikke gør
  • Hvordan fastholder vi motivation og fokus
Salgets 6 faser
Forhandlingsteknik
Mødebooking
Konflikthåndtering
Præsentationsteknik
Adfærd