Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Konflikter har altid et arnested, ligesom den lille brand, spørgsmålet er hvor hurtigt vi gør noget , så branden eller konflikten ikke bryder ud i lys lue, og huset brænder ned til grunden.

Vi arbejder fra start med teorier og værktøjer, der giver dig indsigt i hvorfor konnflikter opstår. Du skal kunne analyserer eller spørge dig frem til konfliktens arnested, for at kunne håndterer konflikten og få den løst.

Alt efter hvor langt konflikten er på konflikttrappen, så skal du vide hvordan du skal forholde dig, og lære at vurderer de forskellige risici. Derfor arbejder vi med forskellige kommunikationsmodeller der kan hjælpe dig i en konflikt, og vi tager hele tiden din personlige kommunikation med i ligningen. Husk på når der er følelser i spil, så kommunikerer du sjældent som du tror du gør.

Målet med workshoppen er, at du skal stå med en følelse af at være rustet bedre til fremtidige konflikter. Du ved hvad du skal hjem og arbejde med, så du ikke behøver styre udenom en konflikt igen.

Dit udbytte efter workshoppen

  • Du kan vurderer og analyserer en konflikt
  • Viden omkring hvad der optrapper og nedtrapper en konflikt
  • Værktøjer til at håndterer konflikter positivt 
  • Spørgeteknik til at afdæmpe en konflikt
  • Evnen tl at fokuserer på løsningen i sted for konfliktpunktet 
  • Du kan sige fra, for du frygter ikke konflikter mere
Salgets 6 faser
Forhandlingsteknik
Mødebooking
Konflikthåndtering
Præsentationsteknik
Adfærd