MØDEBOOKINGEn varm tilgang til kold canvas Læs mere om workshoppen - MØDEBOOKING Væk med barrierne og på med handskerneSkab åbningen og gør dem nysgerrigePersontyperne – er der nogen ting vi kan lytte os frem til?Målet med opkaldetVærktøjerne til opbygningen af samtalenViden om hvad der virker og hvad der ikke gørHvordan fastholder vi motivation og fokus Læs mere om MØDEBOOKING SALGETS 6 FASERFra forberedelse og første kontakt til ordremodtagelse Læs mere om workshoppen - SALGETS 6 FASER Et 360 graders view på din salgskommunikationDu lærer om salgspsykologiens forunderlige verdenHjernens påvirkning og hvordan den styrer osDu kender salgets 6 faserVærktæjer til forberedelsen – hvad skal du vide inden et salg?Kendskab til psykologien i salg, så du ved hvor du skal sætte indKøbsmotiver – hvad er det der får os til at købe?Du kan hjælpe kunden igennem beslutningsprocessen Læs mere om SALGETS 6 FASER FORHANDLINGSTEKNIK Succes for dig og modparten Læs mere om workshoppen - FORHANDLINGSTEKNIK Teori og praksis omkring hele forhandlingssituationen Du ved hvordan du kan anvende persontyperne i forhandling Du får værktøjerne til at forberede dig til en forhandling Kan gennemtænke en forhandlingsstrategi og har flere taktikker Du kender og kan spotte de forskellige faser i forhandlingen Læs mere om FORHANDLINGSTEKNIK PRÆSENTATIONSTEKNIK Kommuniker og ram plet Læs mere om forløbet - PRÆSENTATIONSTEKNIK Bevidsthed omkring hele din kommunikationDu har modtaget ærlig og kærlig feedback så du kender styrker og udviklingspotentialetEn færdig model til at lave din næste præsentation Viden omkring hjernens påvirkning og paradigmerDu ved hvad du skal gå hjem og øveEn aftale om opfølgning og mulighed for løbende sparring efter dagen Læs mere om PRÆSENTATIONSTEKNIK KONFLIKTHÅNDTERING Fra konflikt til løsning Læs mere om forløbet - KONFLIKTHÅNDTERING Du kan vurderer og analyserer en konfliktViden omrking hvad der optrapper og nedtrapper en konfliktVærktøjer til at håndterer konflikter positivt Spørgeteknik til at afdæmpe en konfliktEvnen tl at fokuserer på løsningen i sted for konfliktpunktet Du kan sige fra, for du frygter ikke konflikter mere Læs mere om KONFLIKTHÅNDTERING ADFÆRD Kend dig selv og spot typen Læs mere om forløbet - ADFÆRD Du lærer teorien bag adfærdspsykologien Du kender bevæggrunde og karakteristika for de fire adfærdstyperSlut med akavet stilhed, du ved altid hvordan du kan spørge dig fremEfter afslutning vil du have en større forståelse for, hvad du kan gøre rent kommunikativt for at ramme andre bedreDu ved nu hvorfor andre reagerer som de gør Læs mere om ADFÆRD