Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Hver af salgets 6 faser er vigtige og jo mere du træner, øver og udvikler dig i hver af faserne, jo større chance er der for at du konverterer nye kontakter til salg og vedligeholder gamle relationer.

Den hele forberedelse er den halve succes, er et fantastisk ordsprog som du altid bør tænke over, hver gang du ønsker at kontakte en ny potentiel kunde. Vi kan som mennesker godt mærke, når nogen har gjort sig umage for at vide mere om os, og forberedt sig på dialogen med os. Din viden inden vil sikrer dig succesen efter.

Når du så har forberedt dig og kommer i kontakt med kunden , så skal du vide hvordan, du skaber god kemi og rapport til mødet med kunden. Det drejer sig ikke kun om værktøjer, USP´er og salgstaler, det drejer sig om alt hvad der er dig. Dit kropssprog, din mimik, din stemmeføring, din indlevelse, din energi, dine spørgsmål og din evne til at afdække kundens ønsker og behov.

Har kunden et behov, så skal du kunne lukke ordren og vide hvordan du følger op. Har kunden ikke et behov, så skal du for alt i verden ikke skabe et, for hvis kunden køber et produkt, de faktisk ikke ønsker eller har brug for, så er det hvad du bliver husket for. 

Nogen gange er det bedre at få et nej nu, for at få en ambassadør der køber en anden gang. Disse ambassadør kunder ynder også at fortælle andre om dig, og det er her de rigtigt store resultater kan høstes.

Et 360 graders view på din salgskommunikation
Du lærer om salgspsykologiens forunderlige verden
Hjernens påvirkning og hvordan den styrer os
Du kender salgets 6 faser
Værktøjer til forberedelsen – hvad skal du vide inden et salg?
Kendskab til psykologien i salg, så du ved hvor du skal sætte ind
Købsmotiver – hvad er det der får os til at købe?
Du kan hjælpe kunden igennem beslutningsprocessen

Dit udbytte efter workshoppen

  • Et 360 graders view på din salgskommunikation
  • Du lærer om salgspsykologiens forunderlige verden
  • Hjernens påvirkning og hvordan den styrer os
  • Du kender salgets 6 faser
  • Værktæjer til forberedelsen – hvad skal du vide inden et salg?
  • Kendskab til psykologien i salg, så du ved hvor du skal sætte ind
  • Købsmotiver – hvad er det der får os til at købe?
  • Du kan hjælpe kunden igennem beslutningsprocessen
Salgets 6 faser
Forhandlingsteknik
Mødebooking
Konflikthåndtering
Præsentationsteknik
Adfærd