Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Til at starte med gennemgår vi teorien bag, og hvad det er disse adfærdstype tests tager udgangspunkt i. Hvordan kan det være at disse analyser så ofte siger de samme ting om os, og hvorfor synes vi som mennesker at vi bliver sat i bås. Er det virkelig så simpelt, er vi så meget styret af vores vaner, vores opvækst og værdier?

I min verden er der intet galt i, at du ved hvem jeg er, og hvad du skal gøre for at få vores kommunikation og dialog til at glide bedst muligt. Tværtimod hvis du gider gøre dig umage, så jeg føler mig godt tilpas, så er der en stor chance for at jeg gengælder det.

Lær at spotte kendetegn, ordvalg og typiske adfærdsmønstre i andres kommunikation, så du kan spore dig ind på hvem du står overfor. 

Lær at ramme det publikum du taler til, om det er til salgsmødet, til forhandlingen, eller måske endda når du skal smalltalke med en du ikke kender.

Når du er færdig, ved du hvorfor andre reagerer på dig som de gør, og det er fantastisk viden, specielt hvis du nogen gange ønsker dig et andet udfald.

Dit udbytte efter workshoppen

  • Du lærer teorien bag adfærdspsykologien 
  • Du kender bevæggrunde og karakteristika for de fire adfærdstyper
  • Slut med akavet stilhed, du ved altid hvordan du kan spørge dig frem
  • Efter afslutning vil du have en større forståelse for, hvad du kan gøre rent kommunikativt for at ramme andre bedre
  • Du ved nu hvorfor andre reagerer som de gør
Salgets 6 faser
Forhandlingsteknik
Mødebooking
Konflikthåndtering
Præsentationsteknik
Adfærd